Att skriva en årskrönika är som att gå genom sin egna domedag

Kategori:

Idag är det 4 dagar kvar till 2015. Var tog 2014 vägen? Kan inte förtså vart 2014 tog vägen.. Men under 2015 väntar en mängd massa roliga saker. ♥
 
Jag behöver egentligen bara sumera 2014 på ett sätt - ett av mina bättre år i mitt liv. Love life. 
 
Januari - Jag firade in 2014 hos bästaste Anton i Sjöbo och massa andra konstiga människor. ♥ Och i Januari gick jag igenom bland det svåraste jag gått igenom i mitt liv, att ta bort ett litet pyre. Men jag vet också att det var helt rätt beslut att göra så som jag gjorde. ♥ 
 
Februari - Här bytade jag jobb och träffade fina Emil. ♥ Hade ett gille som jag inte minns någoting av, det var väll lite sådär små kaos antar jag. Och hade en fin kväll på Ekebo med fint folk som vanligt, fina vänner. Det var också här jag för första gången träffades finaste och bästaste Oskar. (Om du baaaaara visste hur mycket du betyder för mig ♥)
 
Mars - Massa galna bilresor och massor med helger utanför Skånsk mars. En galen kväll på Ekebo med finaste Hanna. Och här började vi räkna ner till Ekebo festivalen, tvåsiffrigt vill säga. Här träffade jag en viss mister Johansson (är dem små får man ta två!!) Och det skrattar jag och mina finisar gott åt idag. 
 
April - Min fina Casper fyllde 11 år i April, fina stora (LILLA) Casper, som du växer! ♥ Och spenerade en rad kvällar med fina folk med fröken som chafför. Kan ju inte vara mer lycklig över allt fint folk jag har omkring mig! ♥
 
Maj - Onödig fakta, men beställde hem årets första vita klänning för sommarens alla fina kvällar. Slutade jobba på Båstad kommun. Körde även lastbil för första gången i mitt liv och här kördes det även traktor för första gången i mitt liv. Firade även min 24års dag här med fint folk och sen en fin utgång på 57:an. Och så hämtade hem en stycket Oskar från hans bal. ♥
 
Juni - Firade midsommar hos bror och hans familj + diverse andra människor i Tylösand och sen landade vi hos Isak, fin midsommar. Kaos kan man väll också säga. Här klämde jag min fot i en branddörr och sprang på kryckor halva sommaren. 
 
Juli - Mami ♥ Inledde Juli med Ekebo festivalen, tre helt underbara dagar med fint folk och massa nytt folk träffade man. Jag kunde inte vara lyckligare. ♥ Passade även hus åt fina bror och hans familj, ni är fina ni! 
 
Augusti - Augusti är kaos, mitt liv vändes upp och ner. Och det har då fan inte vänts tillbaka på något sätt alls. Mer än såhär behöver jag inte säga! 
 
September - Första helgen här spenderade jag hos bror på kräftskiva, fin kväll. Även Skåne truckoshow i Ljungbyhed, en fin kväll på Dammstorp med mina fina. ♥ Fick även spendera fina kvällar med en viss fin person. ♥
 
Oktober - Här fyllde fina Gabbe 8 år, du växer för fort! Här blev allting ännu mera kaos också. Men hade fina kvällar med fina vänner. ♥ Fick även spendera fina kvällar med en viss fin person. ♥
 
November - Fina Linda fyllde 25 (35), men inte ett år över 25! Detta firades med överaskningsfest för henne ♥ Fick även spendera fina kvällar med en viss fin person. ♥ 
 
December - Jaaaha, vad har jag gjort här?! Allt och inget förmodar jag. Galna utekvällar med Hanna och galna kvällar på Bjäre. Fick även spendera fina kvällar med en viss fin person. ♥
 
Mitt år hade inte kunnat bli mycket bättre. Fina, älskade vänner. Ni gör mig så lycklig! ♥ Jag är så lyckligt lottad med alla fina vänner och min fina familj. 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: