Att välja sitt egna bästa

Kategori:

 
När man inte mår helt okej och man ibland kanske får det att gå ut över någon annan, då mår man ännu helt plötsligt ännu sämre. Jag varken vill eller kan bestämma hur jag ska må eller jag åtminstonde försöker få mig själv att må bra. Men det går sådär. Nu har jag fått för mig att jag får alla i min omgivning att må dåligt, att alla mina val påverkar mina fina människor omkring mig. 
 
MEN! I allt detta finns det något roligt - folk som fanns där i början (dem trodde väll det skulle va över på 1 vecka) finns nu då rakt inte. Varken frågar hur jag mår eller hur det går med polisen. Jag kan inte förstå. 
 
Ni är inte värda min energi, men det retar mig. Det tar på min energi och jag funderar hela tiden. 
 
Ikväll har jag varit hos bästa Malin och Gustav och ätit middag, sen bjöd jag på efterrätt. Men Gustav gillade tydligen inte mango ;) Sen glodde jag och Malin massa kort och drack the! 
 
 
Nu ska denna tös sova! Puuuuss ♥
Kommentera inlägget här: